neděle 21. září 2014

Noční

a to hnedle dvě za sebou. Taky by se to dalo nazvat - jak jsem měnila až jsem vyměnila.
Měla jsem mít jednu a za týden druhou. Nejdřív potřebovala vyměnit jedna kolegyně neděli za neděli, potom druhá sobotu za neděli. Vlastně proč ne. Aspoň pak budu mít delší volno.
V pátek po škole jsme s Luckou dojely nakoupit nějaké mlsání na tábor. Co kdyby si tam nemohla nic koupit, že jo. Tak nějak jsme pořešily, co všechno potřebuje s sebou a já frčela do práce.
Foto nic moc, ale Fíbí je lovec. Tady hlídá nějakého hmyzáka...


V sobotu jsem pospala, taťka s Luckou dodělali oběd. Po obědě jsme pěkně všechno narovnaly do kufru, doladily všechny drobnosti a už jsem zase musela do práce.
V neděli jsem lehla jen na hodinku a už jsme frčeli. Lucka jede na týden na tábor se zdravotnickou tematikou.
Není to daleko, děti jsme měli předat na náměstí, ale nakonec jsme je odvezly až na místo.
Na místo, kde jsme se byli minulou neděli podívat.
Na místo, kde se zastavil čas. Interier absolutně nepoznal žádnou změnu z doby, kdy se hotel postavil. Bylo zataženo, mlha, takže blbé světlo a mobilem nešlo moc fotit. Tady aspoň jídelna.


Kufry se svezly výtahem, my šli do druhého patra pěšky.


Děti byly rozděleny do pokojů a my jeli domů. Snad se tam berušce bude líbit.
Doma rychle dodělat svíčkovou. Tu si přála před odletem Péťa a Janička ráda přišla na oběd taky.
I s Cipískem. Všimněte si, že ten má na sobě kočku :)


Tady mám, kromě Lucky, všechna zvířátka pěkně pohromadě.


Na sobě má jednu kočku, ale tu naši živou prostě miluje.


Ještě jsme si dali kafe a smetanový nepečený dort a potom jsem totálně odpadla.
Spát jen hodinu už prostě nezvládám.
Probuzena jsem byla navečer docela nepříjemným telefonátem s nepříjemnými zprávami.
Někteří lidé jsou nepoučitelní a některé věci by se prostě neměly stávat.
Lucka volala později a byla docela spokojená.

Žádné komentáře:

Okomentovat