úterý 4. listopadu 2014

Spací

tak by se dal nazvat dnešek. Ze soboty na neděli jsem měla noční. Chodím pak spát, ale moc toho nenaspím, tak maximálně 4 hodinky.
Na pondělí jsem nějak nemohla spát. Nevím proč. Změna rytmu,fáze měsíce, sled událostí, nevím.
A tak se stalo, že jsem spala slabé tři hodinky a vstávala do práce.
V pondělí jsem přišla ze školy od dětí po jedenácté hodině.
Takže jsem toho za poslední dny moc nenaspala.
Dneska ráno jsem vstala v sedm, abych dala Viki antibiotika. Zhodnotila jsem situaci a usoudila, že si zasloužím vrátit se do postele.
Přiznám se dobrovolně, vstávala jsem v jedenáct. To už se mi tedy hooodně dlouho nestalo abych si takhle pospala.
V poledne jsem si dojela pro Lucku, kterou jsem zase ve dvě odvezla na keramiku.
Pak jsem měla rande v kavárně s vlastním mužem. Vyzvedla jsem Lucku z keramiky a na šestou jela cvičit. Paní cvičitelka si dneska asi něčeho šňupla. Jela tedy dost pecky, ale zase to bylo super.

Žádné komentáře:

Okomentovat