pátek 5. prosince 2014

Pátek

se nesl opravdu ve znamení výše uvedeného počasí.
Ne, že by mne to těšilo, ale náladu na bodu mrazu má kdekdo.
Nejsem v tom sama.
Odpoledne jsem jen vyzvedla  Lucku ze školy ať nemusí v .dešti domů a už jsem nos nevystrčila.
Nějaký ten pořádek a cukroví to jistily, ale moc se nechce.Těšila jsem se na sobotu.

DŮLEŽITÝ DODATEK
Taky mi přišel balíček, obálka ( odesílateli ještě jednou noc děkuju, udělalo mi to radost).
Trochu víc mi otevřela oči. Já si tady pořád stěžuju, jak je venku ošklivo, jak mi nic nejde a na světě jsou lidé, kteří jsou na tom mnohem hůř než já.
Kteří by potřebovali pomoct, pohladit , obejmout, cokoli. A přesto takový člověk myslí na úplně cizí, nelení, zabalí obálku, musí s ní na poštu.....A vlastně by vůbec nemusel.
Moc děkuju a slibuju, že než si zase budu stěžovat, tak se zamyslím, jestli mám vlastně důvod.

1 komentář:

  1. Člověk by měl dělat radost druhým:-) A obzvlášť v tomto krásném předvánočním čase.

    OdpovědětVymazat