sobota 10. ledna 2015

Najednou koukám

a ona sobota.
V pondělí a v úterý jsem měla zasloužené volno.
V pondělí bylo tolik sněhu, že taťka dokonce vytáhl frézu.
Lucka si to taky užila...


V úterý odpadla Lucce keramika.
Ve středu jsem se docela těšila do práce na jednu kolegyni, ale nějak to nešlo.
Bylo toho moc, šly jsme domů o hodinu dýl a byla jsem úplně hotová.
Venku pršelo a všechno to namrzalo.
Ve čtvrtek jsem se naopak do práce nětěšila ( zvlášť po středě) a ono to docela šlo.
Je fakt, že jsme se nezastavily, ale dobrý. To už jenom pršelo a nemrzlo.
Hučela jsem do šéfový, že víkendy se musí posílit, že takhle to nejde....
V pátek jsem odvezla Lucku, vyvenčila chlupatý potvory,


vzala si knížku....
Venku pršelo a fučel vítr, grrr.
A vzbudil mne telefonát, zda bych v sobotu nemohla dorazit alespoň na ráno.To mám za to, že se starám. Jelikož Lucka neměla oběd, zajely jsme na palačinku a přišel za námi dokonce taťka.
Navečer se stavila Janička s Cipískem. A prší a fouká.
A dnes ráno teda zase do práce. Leje jako z konve, fučí jak oživot. Voda stoupá.
Domů odpoledne, přijela zase Janička s Cipískem.
Pétě se pobyt krátí, je jí trochu zima, ale jinak snad stále spokojená.

1 komentář:

  1. Ivi, letí to, letí! Nedávno jsme pekli cukorví a teď, aby jsem začali malovat vajíčka :-)

    OdpovědětVymazat