čtvrtek 5. února 2015

Běžky podruhé

Pokud jsme si včerejšek užili, tak dneska to byl naprostý luxus.
Včera jsem zjistila, že v sousední obci projeli běžeckou stopu.
Tak jsme si řekli, proč jezdit někam dál, když to máme za humny.
V noci tady bylo asi 13 pod nulou, ale přes den se oteplilo a vypadalo to, že i sluníčko bude svítit.
Vyšlo asi naprosto všechno.
Po brzkém obědě jsme vyrazili. Okruh asi 5,5 km z kopečka do kopečka. Pro nás naprosto dostačující.
Občas jsme si sice ve stopě povídali s krtky, ale ta panoramata.....
A jako bonus jsme za celé odpoledne potkali asi 15 lidí.
Hned na úvod pohled na Krkonoše


Takovýhle pohled sám o sobě nabíjí pozitivní energií, už jsem to hodně potřebovala.


A tady Černostudniční hřeben


Mezi domy bílá špička Ještědu


Kozákov


A zase Krkonoše přes zasněžené pláně


A jen tak...


Lyžnice...


A ještě taky pohled ne Novopacko, v dálce Kumburk


I do kopce to bylo


Sluníčko už se začínalo chystat do hajan



A když jsme vylezli na poslední kopeček, odměnou nám byl pohled na zcela bílé Krkonoše v celé své kráse. Foto z mobilu, ale byla to nádhera....


A jelikož Lucka vylezla všechny kopce, musela jsem do Lidlu, abych doma mohla za odměnu udělat horké maliny.
Ty jsme si ovšem dali až když jsem ještě s Viki obešla naše 3km kolečko.
Slíbila jsem jí i sobě, že budeme trochu víc chodit. Potřebujeme to obě :)

Žádné komentáře:

Okomentovat