pondělí 2. února 2015

Jarní prázdniny začaly

Pro mne tedy neslavně, neb noha stále bolí. Hned po ránu jsem navštívila rehabilitaci.
S Luckou jsme si daly brzký oběd (ohřály jsme si svíčkovou ze včera :) ). A vyrazily aspoň na procházku. Pomalu musím zkoušet, co mi noha dovolí.
Samozřejmě, že jsme s sebou vzaly i Viki. Myslím, že byla spokojená.


Nevím ale, jak moc jsou spokojené ovečky. Ale protože si spokojeně ležely ve sněhu, tak asi spokojené jsou.


Dokonce i Anděla jsme potkaly.


 A na Kozákově bylo docela hezky.


 Odpoledne jsem navštívila kadeřnici, neb už jsem potřebovala údržbu. Nějaký ten nákup a pak už domů. Musely jsme totiž uvést do původního stavu pokojíček, aby Péťa zase měla kde spát.
Taťka měl nějaké problémy v práci a tak byl na otočku v Praze. A den utekl ani nevíme jak.


2 komentáře: