sobota 14. března 2015

Upeč znovu

To je tak. Před časem jsem objevila předpis na buchtu. Jablkové čaro se to jmenuje.
Docela mne zaujala,tak jsem zkusila. Trochu upravila.
Upekla minulý týden. Péťa moc jídlo nechválí. Sní, poděkuje, to jo. Tentokrát přišla z práce a povídala, že buchta byla dobrá. Měla jsem radost. Péťa stroze dodala - upeč znovu.
Moje radost byla taková, že jsem pekla ještě minulou neděli, než Péťa odjela na VŠ.
Abych uvedla věc na pravou míru, chutnalo všem. Celé rodině, bráchovi, kamarádům dcer, kteří dostali ochutnat. Zase zazněl povel, upeč znovu. A tak jsem upekla na největší plech, který doma mám a tentokrát i v rychlosti vyfotila.




Den uběhl v kuchyni dost rychle a já mazala navečer do práce.
Po dlouhé době pohodová a klidná noční.
PS: dopisuji to v neděli večer a už není zase ani kousek :)

3 komentáře: