pátek 10. dubna 2015

Hesla

V těch asi budu psát blog. Nějak mě to baví čím dál míň.
Ona asi současná situace.....pracovní....
Pondělí - prý velikonoční, pro mě pracovní. Ale užila jsem si to.
Se stejnou kolegyní jako vloni, asi založíme novou tradici.
Úterý - volno před noční. Lucka zůstavá doma. Kašle a kašle. Péťa na VŠ.
Středa - po noční.
Hyacint od Janičky k svátku krásně kvete. A jak voní !


Čtvrtek - dopoledne s Luckou po doktorech, ale asi ztráta času. Večer zase na noční. Péťa už je doma.
Pátek - dopoledne mne budí pošťák (přivezl Pétě balíček, ale ta už zase pracuje). Jedu tedy do práce vyslechnout si ortel. Zprávy poněkud neveselé.
Nákup, zasadit kytky na hrob. Večer divadlo. Aspoň jsem na chvíli viděla Janičku.
Divadlo - herecký koncert Hany Maciuchové - Žena Vlčí mák
Představení trochu narušeno zásahem kolegů ze 155.
Ale snad bude vše OK.

3 komentáře:

  1. Taky bych s tím někdy praštila :-D Taky žiješ ten "jiný "život... po noční... před noční. Jsem toho taky unavená, kdo nezažil neví asi

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, hesla stačí :-) To znám a chápu tě, občas mám taky ten pocit. Ale pak zase přijde něco, co si chci uchovat pro vzpomínku a jde to samo. :-)

    OdpovědětVymazat