úterý 21. dubna 2015

Namlsána

včerejším pohodovým dnem jsem se rozhodla, že v něm budu dnes pokračovat.
Narozeniny už jsem sice měla, ale volno a hezké počasí se nemusí tak rychle opakovat.
Navíc je tu ještě jeden člen rodiny, který si žádné oslavy neužil.
Odvezla jsem Lucku do školy, sebrala Viki a hurá na výlet. Vzdušnou čarou necelých 8, po silnici celých 13 km a jsem v jiném, mém oblíbeném světě.
Komentovat asi netřeba.




 Jen ať si na ten kámen nemusím sedat....






 Součástí okruhu jsou i vyhlídky. Ta panoramata...Ale dlouho jsme se nzdržely, hrozně tam foukalo.




Raději do klidu lesa, tam bylo krásně, ani se nám domů nechtělo.




Myslím, že jsme si to užily obě. Kilometrů to moc nebylo, ale pořád nahoru, dolů. Viki skoro celou dobu na volno, protože v tuhle dobu jsem moc lidí nepotkávala. Lítala sem tam, všude byla minimálně dvakrát, vypadala dost spokojeně.

A abych ten den využila opravdu pořádně, šla jsem si navečer ještě zaskákat.
Uvidíme, jestli budu zítra chodit :)

4 komentáře:

  1. ...krásný výlet...je třeba užívat všechny dny ...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Věrko, pročetla jsem kousíček tvého blogu. Držím pěsti, myslím na tebe, posílám energii.....Máš můj obdiv.

      Vymazat
  2. Milá Ivo,dodatečně přeji vše nejllepší k narozeninám,,krásné fotky,český ráj ,moje láska , Sobotka a okolí,nádhera.,dae

    OdpovědětVymazat