čtvrtek 28. května 2015

A týden se zase překulil

ani nevíme jak.
Pondělí po noční. Lucka potřebovala udělat úkol na přírodopis, tak jsem jí trochu pomohla.
Docela jsme se bavily nad jmény některých škůdců. První cenu vyhrála Makadlovka tuta absoluta.


Taky se Lucce rozbil deštník, a tak jsme chtěly nějaký koupit. Navštívily jsme místní pracovité spoluobčany a snažily se nějaký vybrat. Ceny příjemné, kvalita, no uvidíme. Ale na cestu do školy a zpět to snad zatím postačí.
Tady nás (teda všimla si toho Lucka) zaujal nápis na dveřích.


Nojono, levý nákup, tak co bych chtěla. Jo, to až budeme mít pravý nákup, to teprve bude ono !
Večer jsem šla cvičit, ale po dvou nočních to bylo dost utrpení....
V úterý ráno si Janička vyzvedla Fíbí. Já musela do práce. Na dnešek byla plánovaná operce - kastrace. Během dne jsem dostávala zprávy. Vše šlo dobře a odpoledne se nám Fíbí zase vrátila. Takhle krásně my to měli zařízené. I s dopravou. Jani moc díky.
Tady Lucka dostává instrukce co a jak,


a tady už jsem doma z práce a lituju to nebohé zvíře. Byla na nás teda pěkně naštvaná.
Celou noc jsem ji kontrolovala, zda je v pořádku.


Středa byla poklidná, ráno jsem se byla projít s Viki, odpoledne Lucka na hudebce a já večer zase do práce. Fíbí se rychle dostává do své původní formy.
Ve čtvrtek ráno jsem odvezla Lucku k autobusu. Na dnešek měli se školou v plánu návštěvu antického muzea v Hostinném. Akce se jim vydařila.



Doma byly docela brzo, i klavír krásně stihla. Ještě do knihovny a na zmrzlinku v naší kavárničce.


1 komentář: