čtvrtek 18. června 2015

Ani týdeník

se mi nedaří jak tak pozoruju.
Neděle 14.6. byla pracovní. Od pondělí bychom měli být i s novým vedením zase to, co jsme bývali. Takže jsem vlastně celou směnu strávila úklidem, abychom to tam měli hezké.
V pondělí jsem měla volno, takhle to vypadalo brzo ráno....


 V úterý jsem šla zase do práce, moc jsem se těšila :). A ráno vypaadalo úplně jinak než předchozí den.


 A jelikož fakt chci, abychom si to v práci užívali, tak jsem se dala na renovaci.
Předtím


Potom

V práci pohoda. Nový šéf - hlavně nezakřiknout. Vše řešeno v klidu, neb má trochu jiné požadavky. Ale žádný stres, žádná panika jako kdysi. Ufff... Ani se mi domů nechtělo.
Odpoledne jsem dostala růži a košíček jahod. Vlastně ani nevím proč, ale bylo to milé.

Že nebe umí čarovat , tak to vím už dávno. Takhle krásně řádilo ve středu, když jsem šla navečer na noční.



V Lidlu byl retro týden,  jediné, co jsem ukořistila bylo mléko a Mira.


Občas koupím někde bazalku, málokdy vydrží, většinou zajde. Nyní mám doma nějakou hodně odolnou, roste už hodně dlouho a dokonce mi vykvetla.



Žádné komentáře:

Okomentovat