neděle 21. června 2015

Léto, dovolené, cestování

Tohle všechno se blíží. Péťa, naše největší cestovatelka odlétá na začátku prázdnin zase pryč.
A protože termínů, kdy se sejdem v plném počtu moc není, dohodli jsme se, že v neděli pozveme babi na oběd.
V sobotu jsem totiž byla celý den v práci.
Vše nakoupeno, navařeno, připraveno. Babi dovezena, oběd se povedl, dezert též.
A tak mne napadlo, že si uděláme společné foto.
Někteří souhlasili, někteří nic nenamítali, někteří i protestovali. Výběr místa taky nebyl jednoduchý.
No nakonec se to nějak zrealizovalo. Nic úchvatného nečekejte. Vyfotit se se dvěma psi není žádná legrace. Ještěže nikoho nenapadlo, že by tam mohla být i kočka.
Tak tady jedna taková docela normální rodinka.


Samozřejmě, když už se fotilo, tak jsem chtěla skupinky. Něco se povedlo, něco méně.
Největší perla vznikla, když jsem chtěla nás pět. No aspoň nás holky nebudou muset moc odstřihovat až je naštvem :)


A stejně nejhezčí jsou fotky nearanžované, které vzniknout jen tak, mimochodem.
Třeba při cvičení Cipíska.


 Nebo blbnutí nejstarší a nejmladší.


Hezký den to byl. Jen jsem navečer musela do práce.
Ta by byla taky fajn, jen kdybychom nesuplovali záchytku. Takový dáreček který má 4,4 promile.....
Zvládla jsem to.

3 komentáře:

  1. Jste bezvadná smečka! Tak mě napadá, že my vlastně ani žádnou skupinovku nemáme. Inspirovala jsi mě!

    OdpovědětVymazat
  2. Vaše fotky mě baví :-). Luci neskutečně vyrostla... Stárnou nám ty děti :-). Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, Lucka bude za chvíli větší než já (ale to je skoro každý).

      Vymazat