pátek 12. června 2015

Pořád se něco děje

Po pondělní noční jsem v úterý dopoledne pospala, potom doma něco poudělala a odpoledne se vydala na poslední radu rodičů v tomto školním roce. Nějaký "inteligent " totiž vymyslel, že už nemůžeme být sdružení a tudíž se musíme přetransformovat. Takže spousta papírování a hlavně se musíme sejít a všechno odsouhlasit. Tož jsme tak učinili. Probrala se i spousta jiných věcí. Některé mi přišly zbytečné a malicherné.

Ve středu ráno klasická procházky s Viki. Odpoledne odvézt Lucku na zkoušky z flétny, které úspěšně složila. Klavír už má hotový před týdnem. Honem nakoupit a už v 16 hod. do práce na noční. Měli jsme totiž schůzi (kolikátou už), cože jako s námi bude. Zprávy sice optimistické, ale po ročních tahanicích už se bojím slovo naděje i vyslovit. Samotná noční byla v pohodě.

Ve čtvrtek ráno jsem odvezla Lucku k vlaku. Jela na školní výlet. Odhlasovali si ve třídě rafty a koloběžky. Ještěže to nemáme daleko. Počasí sice nebylo úplně ideální, bylo pod mrakem, ale výlet se podařil a Lucka přijela naprosto spokojená.
Já se mezitím prospala a ještě jsem stihla kávu s milou známou, co nedávno oslavila narozeniny.
Sluníčko vykouklo až odpoledne a udělalo se hezky. Potřebovala jsem na vzduch. Tak mne napadlo, že v rámci přípravy na dovolenou vezmu Viki a zkusíme jízdu autobusem. Ona totiž jezdí jen s námi autem a busem jela naposledy asi před třemi lety.
Rychle jsem se sbalila a mazala. Viki musím pochválit. Byla naprosto skvělá a dokonalá. Jako kdyby jezdila denně. Nechala si nasadit košík, v klidu nastoupila, celou dobu byla v pohodě a zase v klidu vystoupila. Dojeli jsme do nedaleké vesnice, kam chodíme na brusle. A pěšky domů.
Viki s Kozákovem v pozadí


Kozákov bez Viki


 Cesta domů


Tady mě překvapila zase. Říkám Viki pojď , já tě vyfotím a ona takhle krásně zapozovala.



Byla to taková příjemná podvečerní procházka.


V pátek jsem šla jenom na ranní. To je taky takové příjemné být v práci jen 8 hodin.
Vyzvedla jsem Lucku ve škole, nakoupila.
V podvečer jsem šla na úžasnou akci. Naše holky cvičitelky zorganizovaly venkovní cvičení na nedalekém koupališti. Dost nechápu, kde berou tu energii. Ale jsem za to ráda.
Na programu byl piloxing

jumping


zumba (zde si prosím povšimněte v popředí u maminky v šátku nejmladší účastnice, 6ti týdenní Anička )


 ještě taky tabata a posilování. Dost nechápu jak jsem to mohla v tom teple vydržet. No uznejte, mám já tohle ve svým věku zapotřebí ? Asi jo.
Závěr  u grilovaného masíčka a zeleninového salátu. Bylo to moooooc prima. Domů jsem šla pěšky, mám to kousek, pozdě v noci.
Taťka s Luckou mezitím nakrmili Žofii (Janino morče). Janička totiž odjela na festival do Hořic.
To Péťa bohužel leží doma a popíjí zázvorový čaj. Není jí dobře a to tak, že se jiného festivalu zřekla. Už dělá zkoušky a víceméně se jí daří.
A taťka už zase začal sekat.

Žádné komentáře:

Okomentovat