čtvrtek 9. července 2015

Čtvrtek - bude mrznout ?

No tak trochu to vypadá, ráno při venčení bylo na teploměru 8, ano osm stupňů. Víc jak třiceti stupňový rozdíl. Můj špatný termoregulační systém trpí každým dnem. Ale dobře mi tak, chtěla jsem na Šumavu, tak to mám.
Ráno nutná procházka po Kvildě a nakoupení pohledů.



Jen co jsme dorazili na chalupu, začalo pršet....


Když trochu přestalo, riskli jsme to a vyrazili.
Jezerní slať. Ráno tady prý bylo pod nulou. Věřím tomu. Brr.


Hodily by se i rukavice.


O kousek dál Horská Kvilda. Několikrát jsme tu projížděli, chtěla jsem fotit, ale nikdy jsme nezastavili. Tak proč ne dneska, když je taková zima :)


A zase zpátky na druhou stranu od Kvildy. Prý největší sovinec v republice.


 Psi dovnitř nesmějí, mají tu pro ně připravené kotce. kupodivu to Viki vůbec nevadilo a asi byla nejobdivovanějším exponátem.


Abych nebyla nespravedlivá, asi jde o projekt z dotací EU. Nakonec jsme i ty sovy objevili.





A už zase leje jako z konve. Chvíli čekáme v autě, návštěva zajímavého místa.


 A jedeme dál, Chalupská slať.
Nově opravené chodníčky, opět právě přestalo pršet.


 Klasika


Tady to vypadá jako dokonalá výletní idylka


Duha, asi za odměnu, že jsme tu zimu a déšť vydrželi (ale nabyli jsme sami, bylo nás tam docela hodně)




Cestou zpět už je skoro sucho


 A loučíme se zase duhou, zase začíná pršet.


Čtvrtek byl tedy opravdu studený, ale to se dá na Šumavě čekat. milé překvapení nás čekalo "doma"- bylo přitopeno. To byla teprve pohodička.
Lucka už nikam nechtěla, my s mužem, že jídlo. U domácích obzaseno, tak jsme zavítali jinam.
Co vám budu povídat. Ceny takové, že mě přešel hlad. Brr, už nás mělo varovat, že tam nikdo nesedí.
Zbaběle jsme prchli a šli naproti ke štamgastům. Dobře jsme udělali.





Žádné komentáře:

Okomentovat