středa 15. července 2015

Další dny

po dovolené už jsou zase v předchozím rytmu.
V neděli jsem všechno vybalila a díky krásnému počasí všechno vyprala.
V pondělí jsem  ještě měla volno a tak jsem měla dostatek prostoru si douklidit a vyžehlit.
V úterý už jsem pěkně mazala do práce na celý den. Díky nějakým změnám jsem byla s prima kolegyní takže návrat do pracovního procesu nebyl až tak krutý jak jsem očekávala.
Když jsem jela z práce tak jsem vyfotila jeden z posledních vlaků, které u nás jezdí.


Dlouhodobá výluka. Asi nutná, ale dost to bude komplikovat život spoustě lidí.
Naše zvěř, se zdá, si na sebe začíná zvykat. Tohle by dřív bylo nemožné


A najednou je tady středa. A nějak se nám nic nechce a čas utíká.
A večer pěkně na noční. Po dlouhé době se mi teda nechce.
Opět je všechno jinak a máme "letní" provoz. A já budu dnes v noci na patře úplně sama.
Sice budu mít několik přátel na telefonu, ale stejně je to takový divný pocit.






Žádné komentáře:

Okomentovat