sobota 4. července 2015

Prázdninové měsíce

 jsem zahájila volným dnem.
Lucka naštěstí  zvolila taktiku - mám prázdniny, tudíž nic nedělám, nic nechci, prostě lenoším.
Tím pádem jsem měla prostor alespoň částečně zabalit na blížící se dovolenou. Práce, kterou nemám ráda. Co vzít, co potřebujeme, co nechat doma ( a určitě to potřebovat budeme). Ani léta praxe mě nenaučila. Stejně to udělat musím, ale vyčerpává mne to.
A ve čtvrtek zase hezky na celý den do práce.


Lucka tady byla sama, podařilo se jí vyfotit černého čápa na zahradě, ale foťák nějak stávkoval.
Něco v něm přeci jen zůstalo.


A večer byl úplněk. Měsíc svítil ostošest a jako bonus létaly světlušky. Nádhera.


V pátek brzo po ránu, neb teplo bylo i v noci, jsem odvezla kytky na hroby.
Nějaký ten nákup, úklid, ještě zase něco pobalit a hurá na noční.
Ta se mi trochu protáhla, protože kolegyně potřebovala vypravit děti na tábora zamávat jim u vlaku.
Domů jsem přišla asi v 8. Nemělo cenu jít spát.


Dobalili jsme co jsme mohli, poklidili, zalili kytky a v pravé poledne vyrazli směr Šumava - Kvilda.
Až na to úmorné teplo by to všechno docela šlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat