čtvrtek 30. července 2015

Výhra

Nedalako od nás probíhá tradiční kulturní akce. V programu se objevilo i jméno Věra Špinarová.
To by bylo fajn. Jenže...Denní a hned druhý den ranní. Okolo spousta dalších pracovních dnů.
Vzdala jsem to. Asi 2-3 týdny před koncertem proběhla internetová soutěž o vstupenky.
Nikdy jsem nic nevyhrála, ale pro tu legraci jsem to zkusila. Jednou za mě , jednou za manžela (bez jeho vědomí). Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že manžel opravdu vyhrál. Slovo dalo slovo a ve čtvrtek hned po práci jsme jeli. Bylo to fajn.


Lidí tak akorát, místo lehce na kopečku, hlasitost velmi příjemná.
Skoro dvouhodinový koncert a k tomu krásný měsíc.


Zazněly písničky méně známé, ale taky oblíbené pecky.
I když je to už dáma v letech, je pořád dobrá. Fotogalerie tady.


Žádné komentáře:

Okomentovat