pátek 24. července 2015

Výlet

Teplo nás neudolalo. Ale měla jsem na mále. Ve středu jsem myslela, že se čtvrtka nedožiju a to jako fakt. Ve čtvrtek už to šlo.
Na dnešek jsme měly plán. Když nastupovala Lucka před šesti lety do první třídy, tak jsem netušila, že z její třídní učitelky se stane moje přítelkyně. Času není moc, scházíme se sporadicky, ale snažíme se. V létě jdeme alespoň na jeden společný výlet. Den D nastal dnes.
Dopoledne my s Luckou autobusem, kousek. Pak už společně pěšky po hřebenu se spoustou vyhlídek.


 Pohled zpět na Kozákov.


Pohled vpřed....


Nad Hamštejnem ... ta panoramata...fakt nádhera, moc se mi nechtělo jít dál.


Na Hamštejně jsme daly oběd, pivečko.  V Koberovech nanuka. V lesích opodál výborné borůvky.


Pomalu jsme došly až na Malou Skálu. Tady byla kávička a zákuseček.
Chvilka posezení u Jizery a autobusem do Železného Brodu. Přes celý Brod na další autobus, který dojel pár set metrů od domu paní učitelky. Tak jsme vystoupily, popily výborné malinové domácí šťávy, zavolaly taťku a jelo se domů.
Moc hezký den, kéž by takových bylo více.

Žádné komentáře:

Okomentovat