čtvrtek 6. srpna 2015

Trosky

Je vedro. Budu se opakovat, ale těžko ho snáším. Vím, trpíme tím všichni, obzvlášť staří, nemocní, miminka, atd..... Mě hlavně deptá jak jsem odrovnaná. Mám pocit, že jedu jen na 10-15 % normálního výkonu. A i to mne vyčerpává. A to jsem se táááák těšila na dva týdny volna.
Po deprééési z tepla myslím rovnou nastoupí začátek školního roku a pak hned deprééése podzimní.
A Vánoce budou coby dup.
No nic. Aspoň nějaký program, nějakou činnost.
Hrad Trosky. V rámci programu léto na Troskách dnes večerní program Návrat do středověku.
Znělo to docela slibně. Tak jsme vyrazili.
Čekáme ve frontě na lístky.


Když už jsme tady , tak jsme ty schody nahoru zdolali.
Podvečerní...


Panoramata



Zhruba polovina diváků už sedí na svém místě

 

 Pan sokolník, hezky stručně povídal, předvedl akci...


Vypadal zle, ale byl v pohodě, chytaly ho i malé děti


V mezičase vystupoval jakýsi hudebník se středověkými písněmi.
Mě osobně tedy nenadchl, ba naopak, při druhém vstupu jsem dobrovolně vylezla na druhou věž.


Slunce už šlo spát, teplo ale zůstalo naprosto stejné


Tři mladí muži. Nejdříve předvedli šerm, poté kousek středověkého divadla s humornými prvky.
Nakonec, po setmění ohňová šou. Moc pěkné, nadšeni byli asi všichni.



A pro velký úspěch ještě jednou, tentokrát ve světle reflektorů.


Čekala jsem od toho víc, ale zase tak špatné to nebylo. Jen to teplo. Po návratu domů cca v jedenáct v noci bylo ještě stále 25 stupňů.
A bude hůř. Moc se těším......

1 komentář:

  1. Ta horka taky moc nezvládáme.... Díky za pěkné fotky. Ohňová šou by se mi líbila.

    OdpovědětVymazat