čtvrtek 17. září 2015

Benecko

Letošní prázdniny byly zvláštní. Tropická vedra mě na většinu času odbourala natolik, že jsem byla schopná pouze přežívat. Teď už je to velká pohoda. A tak jsem se rozhodla dohnat, co jsem v létě zameškala. Jedním z plánů bylo Benecko.  Mají tam novou in- line stezku.
No abych pravdu řekla, dost jsem tedy pochybovala. V horách a in- line ? Tak jsem to jela ozkoušet.
Jediné, co bych vytkla je přístup. Od oficiálního parkoviště cca 700 m, k začátku stezky dost kopeček. Ale jinak veliká paráda. Celý úsek vede lesem, poránu bylo trochu vlhko.
Stezka je dlouhá asi 2,5km, končí na Rovinkách, kde je i občerstvení. Pak musíte zase zpátky.
Ale fakt nádhera, klid, skoro ani živáčka.




Dala jsem to 2x, takže cca 10km. Mohla bych i víc, ale chtěla jsem si užít i jinak.
Tak jsem se vydala lesem do kopečka. Dokonce jsem si ještě natrhala borůvky.


 A pak už jen po rovince. No, nádhera.


Jen stromy už trochu přerostly a bránily ve výhledu...


A pozdim se nezadržitelně blíží.


Až jsem došla na rozhlednu Žalý.


A bylo otevřeno !



Pokochala jsem se dostatečně,


ještě jsem se zašla podívta k lanovce od Herlíkovic


A pak už hezky z kopečka zpátky dolů do Benecka.


 Ještě pár pohledů do kraje,


ale i na oblohu.


A pak, po cca 9km pěšmo už domů. A aby toho nebylo málo, tak jsem šla večer skákat. Dala jsem to, ale bylo to o fous.

Žádné komentáře:

Okomentovat