sobota 26. září 2015

Podzim

Tak ten začal právě ve středu, dle kalendáře. To jsem po noční trochu zaspala. Bylo to výživné, některým situacím se musím smát ještě teď, ač vlastně úsměvné moc nejsou. Ale to tak prostě někdy je. Negativní si otočíme v pozitivní, pak to jde, jinak bychom to třeba neustáli.
Jakmile vyrazím s Viki na prochajdu, naskytne se mi tenhle pohled.


A když se vracím z noční, tak zase tenhle. Obloha byla úplně rudá, ale než jsem dojela domů a mohla fotit, bylo z toho už jenom tohle minimum.


Ve čtvrtek volno. Plány veliké (jsem to tady chtěla zkulturnit), ale už ráno nebylo Lucce nejlíp. Do školy jsem ji stejně dovezla ( vezla jsem sběr, tak to přeci nezruším), ale o velké přestávce už si pro ni zase jela. Fakt jí nebylo dobře.
Takže jsme byly spolu hezky doma.
To Fíbí ta ne, ta je pořád venku. A když už doma je, tak si hezky spí.


Pátek ve znamení nevím co dřív a večer pěkně na noční, tentokrát to bylo mnohem klidnější.

V sobotu jsem se prospala, naobědvala a šli jsme s mužem sbírat jablka. Je jich letos hodně a padají a padají. Ve vedlejší vesnici vykupují - 2 Kč za kilo. I kdyby nic nedali, alespoň je to kam odvézt.
Nějak zapomínám fotit. Tak až budu sbírat příště, snad zdokumentuju.
A zítra hurá zase na denní. Jo to se někdo fláká v týdnu a pak si chodí do práce v neděli, že.

Žádné komentáře:

Okomentovat