pátek 9. října 2015

Podzim je tady

nic s tím neuděláme.
Jablka padají a tak nám v pondělí nezbylo nic jiného, než je zase posbírat, napytlovat a v úterý odvézt. A večer cvičit.
V úterý jsem měla denní. Trochu jsem se obávala jak to zvládneme, ale nakonec to byl docela pohodový pracovní den.
Ve středu jsem jela do Jablonce. Strávila jsem tam víc jak dvě hodiny v zubařském křesle.
Dalo se to vydržet. Měla jsem chvilku, tak jsem se šla projít po městě. Byla jsem dost zklamaná.
Kdysi jsem tu pracovala a mám pocit, že centrum hrozně sešlo. Možná můj dojem, možná si to idealizuju, přece jen působila jsem tu jako mladá a svobodná....


Večer do práce. Jako fofr, ale jupí, zase to byla ta naše původní milá práce.

Ve čtvrtek ráno mě napadla hodně blbá myšlenka. Po noční, ještě před školou se stavíme v Lidlu, měli tam mít bundy. Vloni jsem si jednu koupila a byla jsem spokojená a Lucka tak rychle roste....
To, co jsem tam zažila už dlouho nepamatuju. Normální bitka o bundy, ale kdyby to byli lidé, kteří fak nemají víc než tu pětistovku na bundu. Tihle mají a 500 Kč jsou pro ně drobné. Normálně jsem se styděla, brrr....
Tak jsem šla raději spát. Odpoledne s Luckou na nějaké nákupy a večer na cvíčo, nějak mi to nešlo. Nicméně mě těší, že mi to vychází a že se zvednu a jdu. Už to považuju za úspěch :)
A dneska mám volno. Venku prší, je tam docela chladno a mě se niiiiic nechce. Uvidím, co všechno zvládnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat