pátek 23. října 2015

Tak strašně bych chtěla

psát častěji, ale ono to nějak nejde. Buď není o čem, nebo není čas, a nebo nálada.
Tak alespoň ten týdeník....
Pracovní neděla byla docela pohodová.
 V pondělí jsem měla volno, venku ošklivo, brr. Na odpoledne jsme měli domluvenou akci z práce. Musíme se přeci scházet i v jiném prostředí a všichni dohromady. Bylo to fajn, ale odešla jsem brzo, protože jsme šli s mužem a Janou do divadla.
Výborné představení , úžasné herecké výkony.
 V úterý zase volno. Takhle to vypadá u nás po ránu a dost často i po celý den.


Odpoledne s Luckou na preventivní prohlídce. Dlouho jsme u paní doktorky nebyly, ale rády jsme se viděly. Vše je OK, takže zase za dva roky ? Pevně věřím, že ano. A večer cvičit, když jsem v pondělí nebyla.
 Ve středu do práce na denní, za kolegyni, která má nemocné dítko. Docela fofr, ještěže tam byla šikovná kolegyně. Ale utahaná jsem byla pořádně.
 

 Čtvrtek zase doma. No ono se řekne doma. To je odvézt do školy, vyvenčit Viki, pouklidit, nakoupit, uvařit, přivézt ze školy, odvézt na klavír a z klavíru atd. atd. atd. a je večer a jde se cvičit. Tentokrát to bylo hrozný. Vůbec, ale vůbec mi to nešlo a ani trochu mě to nebavilo. Snad to příště bude lepší.
 Pátek bylo takové opáčko středy. Denní, rychlá denní s ještě rychlejším závěrem.
A takhle to prostě ubíhá den za dnem.

Žádné komentáře:

Okomentovat