neděle 1. listopadu 2015

Další týden

je u konce a já zas nemám ani řádku.
V neděli jsme byli domluvené s Luckou, že pro ně když tak dojedeme. No, děvčata ponocovala a moc se jim nechtělo cestovat veřejnou dopravou. Co bychom pro dětičky neudělali....
Sraz v Liberci ve Foru. Všechno docela klaplo.
Holky si to myslím užily a my nakonec sobotní výlet taky.
 V pondělí jsem měla delší ranní, to vlastně není o čem psát. Skoro celý den v práci.
Večer jsem šla cvičit a měla jsem chuť utéct, ale nevzdala jsem to.
Ředitel školy kam chodíme cvičit nám provedl prý žert, ale 
V úterý dopoledne jsem šla provětrat Viki. Počasí tak nějak půl na půl. Jako v poslední době pořád.
Při té příležitosti jsem posbírala pod bezprizorním stromem tašku ořechů a celý den jsem po chvilkách loupala. A uvařit na zítra...




A večer pěkně na noční. Ve středu dopoledne pospat, byl svátek a Janička přišla na oběd.
To jsem byla ráda, dlouho jsme se neviděly. Objednala si rajskou, byla rajská.
Ve čtvrtek volno, tak aspoň procházka s Viki a trochu to tady zkulturnit.
Večer na cvíčo. Teda po pondělku se mi nechtělo ani trošku, ale přinutila jsem se a dobře jsem udělala. Docela to šlo.

Pátek zase ve znamení takové té domácí pohody. Úklid, vaření, venčení.
Lucka má prázdniny a venku inverze. Ani se nám ven nechce.

Na sobotní ráno se domluvila Jana s taťkou, že jí přehodí gumy na autě. Zůstala na oběd i s přítelem.
Po obědě dorazil manželův starší bratr na kafe. No jo, jsou dušičky, tak se cestuje. Nevídáme se často. Ale aby to nevyznělo špatně, bylo to docela milé setkání.
Večer na noční. Dneska se mi tead vůbec nechtělo. Nejraději bych doma zalezla pod deku s teplým čajem. Nějak mi není už od pátku dobře.
Noční byla relativně klidná. Tak aspoň že tak.

A v neděli, když jsem se vyspala, tak co mohlo následovat. Říkám tomu pohřební turistika.
Nemám tyhle davy  a akce na povel ráda, ale i já se účastním.
Přes hrob mých rodičů


 a hrob manželových příbuzných





 k babičce na kávu.
Zkontrolovat Bertíka jak roste. No řekla bych, že nás jednou všechny přeroste.




 A po setmění ještě na hrob manželova tatínka a rychle domů. Není žádné teplo.


A jak píšu, týden je zase pryč.                                                                              

Žádné komentáře:

Okomentovat