úterý 24. listopadu 2015

Vánoční strom

v našem městě bude letos od sousedů. Ani jsem se málem nedostala dopoledne domů.
Nejdřív ho uřízli,


potom položili,


 nakonec odvezli.


 Taky jsem zjistila, že lýkovec kvete i když chumelí.
Následně jsem zjistila, že pobobné foto mám i z loňska :)


 A další naše sousedky vydrží ještě pořád venku...


A pak jsem taky musela vyfotit Péťě jak u nás chumelí. Aby jí to nebylo líto, prý teda vůbec není.



A odpoledne s Luckou na nákupy. Nic z toho, co jsme chtěly jsme nekoupily. Krásná puberta.
Cvičení bohužel nebylo.

Dnes ráno mrzlo, tak že Lucku odvezu. Tak jo, ona zamykala. Přijedu domů a kde myslíte, že byly MOJE klíče. Jo, jo v kapse ve škole v šatně. Supr, ale dobře to dopadlo. Hodní lidé existují.
Jdu uklízet, dost jsem to tady včera rozpracovala, tak ať se to někam pohne. Odpoledne máme rodičáky, kam kvůli problémům ve třídě prostě musím a to se mi nechce.
Tak jsem šla, myslím, že to byl ztracený čas. Dotazy některých rodičů jsou na úrovni mateřské školy. To nějak nedávám. Raději no koment.

Žádné komentáře:

Okomentovat