středa 13. ledna 2016

Nový rok

jsem začala pěkně pracovně. Jak se to říká ? Jak na Nový rok, tak po celý rok ? No, nevím, v práci bych asi pořád být nechtěla, ale na druhou stranu jsem ráda, že ji mám  a ještě takhle pěkně v místě bydliště :)
Najednou jsou dva týdny pryč a ani nevíme jak. U nás je to tak nějak pořád stejné.
Hlavně počasí, což začíná být docela depresivní.
Když není celodenní mlha,


tak trochu nachumelí,


aby do toho vzápětí začalo pršet. No prostě fuj.
A pokud je venku hezky, tak jsem v práci. Nebo jsem v práci v noci a ve dne spím, protože prostě musím.
Ještěže hezky je doma a to především, když máme návštěvu.


Dost vzpomínáme na Péťu a závidíme jí, že je v lokalitě, kde je krásně a pořád ještě dost teplo.
Ale my se taky dočkáme.
Mezitím si třeba zajdeme na pořad o Bali s panem Kolbabou.


No a co se nestane, vypadne proud. A tenhle zcestovalý člověk nás dokáže víc jak hodinu bavit v naprosté tmě a světe div se, nikdo nevyrušuje, nikdo neprotestuje a všichni čekají, že se porucha podaří opravit a my uvidíme pořad na který jsme přišli. Což nakonec dobře dopadlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat