pátek 25. března 2016

Na Zelený čtvrtek

jsem měla volno. Úkol zněl jasně.
Nakoupit a uvařit na celé Velikonoce. Grrr...
Tak jo, nakoupila jsem, uvařila jsem. Navečer dojela na hrob rodičů, protože do pondělka už se tam nedostanu. Když už jsme měli cestu, tak jsme se stavili u babči a zásobili jí jídlem.
Večer přišla Péťa s tím, že by ráda jela venčit pejsky z útulku. Nápad se mi zalíbil, Péťa nebyla proti abych jela s ní a tak jsme dnes po ránu vyrazily.
Útulek je to ten samý, kde jsme se snažili v mrazech pomoci pejskovi RR.
Krásně jsme se prošli. My i doufám pejsci.
První kolo...


Hrozná výhoda je v tom, že v okolí útulku je kde venčit. Péťa se svým Bilečkem. 


 Silná trojka...


Druhé kolo... Péťě Bil zůstal, protože je k neutahání. Já vyfasovala Ladynku. Stejně jako v lednu.


Venčilo nás celkem pět. Šli jsme 2x. Menší pejsci byli vypuštěni po našem návratu z kotců na "dvorek". A my jely domů. Prima to bylo, škoda, že je to tak z ruky.
Taťka s Luckou zdatně připravili oběd.
A bohužel zase smutná zpráva. Kasandra odešla za Alexandrou. Malaá myška a stejně je to člověku líto.
Tak teď ještě vyvenčit Vikinku, dojet s kytkou na hřbitov, trochu poklidit, nějaké to prádlo a zítra hurá do pracovního procesu. Sobota a neděle je jasná.
Na pondělí se těším jenom proto, že budu doma.

Hezké Velikonoce všem.

1 komentář: