pátek 3. června 2016

Pořád se něco děje

Zatímco se Péťa potila u zkoušek, my s Viki jsme se byly projít. A i když není zrovna slunečno, tak je venku docela hezky. Spousta kytiček


a všude krásně zeleno...


Sotva se Péťa vrátila, zalehla a spala. Naprosto to chápu. Jsem ráda, že s ní jela kamarádka a obě cesty odřídila, byla jsem klidnější. A já musela do práce na noční. Dobrá sestava. Trocha legrace, škoda, že sem nemůžu vložit jedno kuriozní foto...
Na čtvrtek odpoledne byla domluvena návštěva babičky. Tentokrát ne k nám, ale k Janě, aby taky viděla, jak Janička bydlí. Pár dnů před porodem a ještě byl upečený výborný koláč.


Péťa dostala kytku. Tak snad jsme udělali radost. Čekat do promoce se nám nechtělo, protože vozit ji potom autem sem tam se nám taky  moc nezdálo. Až rozkvete....


V pátek po ránu procházka. Zrovna nepršelo...Ale jinde po republice je situace mnohem horší. U nás občas silnější déšť, ale nic dramatického.


Šneků všude spousty.




A aby toho nebylo málo, tak jsme museli zajet s Viki na veterinu. Odchlíply se jí dva drápky. Musely se strhnout. Doufáme, že je to jen proto, že je má slabé. Snad to není předzvěst zase něčeho špatného.
Teď je ukřivděná a hraje si na chudinku.
Ale zvládla to na cizí veterině a jenom v lokálním umrtvení.


A večer na oslavu narozenin jedné kolegyně. Vůbec se mi tam nechtělo. Pobyla jsem chvíli, raději jela autem...Nebylo to až tak špatné.

Žádné komentáře:

Okomentovat