neděle 17. července 2016

Návrat z dovolené

Doma jsme byli asi v 11 hodin, však jsme to neměli daleko.
V sobotu měla Péťa narozeniny. Tak jako každý rok, když odjedeme na dovolenou, pořádala se u nás s naším svolením oslava. Každý rok po návratu z dovolené bylo celkem uklizeno, následky takměř žádné...Letos tomu bylo trochu jinak.
Takže místo vybalování věcí, nebo případné oslavy narozenin ( to jsem chtěla ze všeho nejvíc), jsem se chopila vysavače, smetáku, handry a podobných krásných věcí. Ve velkém jsem zapojila pračku.
Ještěže jsme přijeli tak brzo, alespoň jsem to tady stihla dát do večera do přijatelného stavu.
Jediné, co mi ten den udělalo radost byla Maruška. Přišla se na nás i s maminkou podívat.



Dobře udělala, možná by ta sopka ve mě vybuchla  a následky by byly ničivé.....
K obědu objednána pizza, nebylo kde něco udělat.

Neděle tedy potom probíhala ve znamení likvidace sbalených věcí na dovolenou a praní prádla. To mne trochu zlobilo, neb počasí bylo tak trochu aprílové a sluníčko střídalo déšt.
Navečer se i s oběma rodiči stavila Maruška. Janička přivezla na ochutnání levandulové sušenky a taky jsem stihla naložit mátu na sirup.

Žádné komentáře:

Okomentovat