středa 6. července 2016

Strašně to letí,

zase týden uběhl, ani nevím jak.
Začaly prázdniny, nevím, jestli se radovat, nebo děsit.
Už ve čtvrtek odpoledne mne začala dost bolet pravá ruka. V pátek ráno byla bolest intenzivnější.
Nějaký ten nákup, vaření, úklid... Odpoledne už jsem nemohla vydržet. Ještěže se mám kam obrátit.
Opich bolavého místa ( fuj a brr), prý zánět úponu deltového svalu....Bolest do večera nabrala na síle. I slza ukápla. Největší strach z toho, jak zvládnu práci.
Světe div se, sobota ráno, dalo se to vydržet. Celý den v práci. Neděle pro velký úspěch také. Tak jo, bude to snad dobrý, děkuji té dobré ženě, co mi v pátek ublížila, stálo to za to.
Péťa celou sobotu a neděli na brigádě, trochu jsem byla proti (neměla by na sluníčko a měla by být v klidu), ale i my jsme byli mladí. Snad bude OK.
Pondělí jsem strávila přípravou na úterý. Taťka, ač měl být doma, byl celý den v práci......
Lucie se nudí, jen nevím , co s tím. Večer na noční. Taková pestrá.....
Úterý dopoledne trochu pospat. Odpoledne taková ta naše minirodinná sešlost. Narodila se Maruška, Péťa je Bc., Lucka vysvědčení - je proč se sejít.
Konečně jsem si mohla pořádně užít Marušku. Doma prý trochu zlobí, ale jak to tak bývá, u babičky to bylo vzorné miminko.


Viki malé děti nemusí, zlobí ji drápky a je trochu nevrlá, ale Marušku respektuje. Přijde, koukne, očichá a nevšímá si jí. Jsem za to ráda.


Velká změna za tři týdny života...


Pojedli jsme, popovídali, bylo to prima. Ještě že Péťa navrhla, že bychom se místo v restauraci mohli sejít takhle pěkně i s babičkou (prababičkou) u nás doma. Teď mi vlastně došlo, že už tady byly čtyři generace....

A abych toho hezkého neměla prý nějak moc, tak ve středu hezky zase do práce. Bohužel, přes prázdniny to jinak nepůjde. Pokud nebudu mít dovolenou, budu pořád v práci. Ale to my všechny, nějak se vystřídat musíme.

2 komentáře: