čtvrtek 25. srpna 2016

A už zase žiju

v pracovním procesu, tudíž nestíhám zapisovat. Po tolika volných dnech dvě denní. Uff, uff. A ještě takové vydařené, rychlé a výživné. Po obou jsem padla sotva jsem přišla domů.
Ta druhá mne trochu mrzela, protože holky z práce jely "vodu". Sice jen kousek tady u nás nedaleko, ale prostě mne to mrzelo. Snad bude repete.
Taky u nás byl na prázdninách Cipísek.
Ve středu jsem byla nucena (předem objednána) navštívit zdravotnické zařízení v nedalekém městě.
Výsledky budou za cca 10-14 dnů. Pevně věřím, že vše bude OK a byla to jen formalita.
Jelikož jsem přišla na řadu docela včas, stihla jsem si ještě před noční užít Marušku,


která se na nás přišla podívat s maminkou a Cipískem.
Maruška si už s námi povídá a dost se nám směje.
Alespoň někdo, Janička je smutná, protože se v jejím blízkém okolí odehrála tragická událost.
Vzácná chvilka, kdy si schrupla :)


A potom už jsem šla na noční. Opět jedna taková výživná.
K obědu mi Lucka uvařila krupicovou kaši, mimochodem výbornou.
A teď doháním, co jsem přes dovolenou odkládala.
Taťka s Luckou jel k babče posekat a venku začíná peklíčko. Doufám, že to nebude dlouho trvat a nějak to přežiju. Obzvlášť, když mám chodit do práce.

Žádné komentáře:

Okomentovat