úterý 9. srpna 2016

Výlet k vodopádům

Pevně jsem věřila, že počasí vydrží. Vyrazila jsem s Luckou na výlet.
Plán byl jasný. Projet se na in-linech okolo přehrady Souš a pak pěší výlet k vodopádům Černé Desné.
Plán trošku nevyšel. Když jsme vyjížděly, vypadalo to ještě nadějně. U přehrady už drobně pršelo. Brusle jsme vynechaly a šly rovnou k vodopádům.
Zážitek úžasný, to zas jako jo. Vody dost, jak v řece, tak od shora, ale i tak jsme si to užily.
Slov netřeba, já mám prostě tohle ráda. Voda, kameny, les. A tak nějak mi nevadilo, že prší.
Jednoznačně jsme se s Luckou shodly, že se sem musíme vrátit za pěkného počasí.





 Skoro celá cesta vede podél říčky.





A proto je pořád na co koukat.










Po návratu k autu jsem ještě rychle došla alespoň cvaknout přehradu, aby bylo jasné, jak bylo hezky.



Sváča v suchu v autě a honem domů na teplý čaj.
Jen co jsme vyjely, přestalo pršet.
Nakonec nám to nedalo a navečer jsme brusle projely. Sice jen na "naší" cestě nedaleko od nás, ale tím byl vlastně plán dne splněn.



Žádné komentáře:

Okomentovat