středa 21. září 2016

Konečně

jsem v sobě sebrala sílu a jednou si řekla svůj názor. Dlouhá léta jsem jen přitakala, protože já jsem přeci ta rozumná...To, že jsem možná díky tomu skončila na MR, to už je věc vedlejší. Vše je OK a já mám potvrzeno, že problémy jsou psychického původu.
Názor jsem si řekla někdy minulý týden. O víkendu jsem dostala vzkaz, že dnes sraz. OK.
S klidnou myslí, s mužem (jemuž moc děkuju za podporu) jsem dorazila na minutu přesně. Názory různé, energie rozdílná. Jen jsem se utvrdila, že je dobře, že jsem si řekla své. I ošementné a osobní problémy se musí řešit, jinak nás zničí- můj názor. Tak uvidíme, třeba se to už vyřeší jednou provždy.

V pondělí jsem měla noční. S dobrou kolegyní. To se pak člověk i těší do práce. Předtím jsem stihla procházku s Viki, vyprat několik praček prádla, uvařit Lucce oběd, nakoupit, nabarvit si hlavu (už to fakt bylo potřeba) atd. atd.
V úterý jsem pospala docela dlouze. A doháněla resty. A že jich je.
A o dnešku už jsem psala.
Den jsem začala rychlou a svižnou procházkou s Viki, to aby se mozek okysličil.
Jen fotit nějak zatím nemám sílu. Únava z předchozích dnů  je menší, ale ještě trvá.
A zítra, zítra jdu na den do práce. A docela se těším, což je divný. Nebo právě naopak ?

1 komentář:

  1. Gratuluji k silnému rozhodnutí, občas to je třeba i u rozumných, jelikož časem by se z rozumných stali blbí!
    A co je to MR?

    OdpovědětVymazat