pátek 9. prosince 2016

V rychlosti

Pondělí - poslední volný den, přesto jedu po obědě do práce. Prý nám řeknou jak dál. Neřekli.


 Úterý - první pracovní, denní. Myslím, že to půjde. I rychlou večeři jsem po návratu domů udělala.
Středa - tělo si zvyká na jiný režim, na jiné zatížení. Proto doma jen tak zvolna, aby zase nebylo ouvej. Večer na noční, šlo to.
Čtvrtek - dopoledne spím, odpoledne bdím. Asi to bude chvilku trvat, než si zase zvyknu.
               Jestli si zvyknu.
Je to přesně rok, co jsme se dozvěděli, že budeme mít vnouče :)
Pátek - dopoledne zařídit kulturu, nákup, uvařit. Navečer do kina Anděl páně 2. V kině my dva a spousta dětí, cizích, docela hodných. Nesrovnávat, neočekávat a pak je spokojenost s filmem veliká.
Cítím se docela dobře, občas něco zabolí, ale to si myslím je vlivem zapojení jiných svalových skupin, než když jsem doma lenošila. Záda drží. Když mrzne, přesně vím, kudy bolest šla, takový zvláštní pocit. Trochu bolest, trochu tlak...že by hlava ? Ani jeden den jsem nevynechala cvičení.
Upečeny čtyři druhy cukroví.
Při vytírání (vzala jsem to do ruky od září poprvé) jsem totálně zničila kyblík a mop. Ne, nemám tolik síly, náčiní bylo staré, ale pobavilo mě to.
Péťa se v pořádku vrátila z Izraele.
Nefotím, nějak nemám co a kdy. Snad se to zlepší.

1 komentář:

  1. takže ty už jsi v práci. Jsem ráda, že to jde.
    Já jsem pořád doma, konečně znova na neurologii a po více než dvou měsících i papír na rentgen. Praktická se hrozně divila, že jdu na rentgen AŽ teď,proč prý mne tam někdo neposlal dřív. Kdo dřív, když jsem chodila jen k ní. Tak jsem ze všeho otrávená. Navíc jsem vyfasovala antibiotika. Už chci do práce nebo mi ze všeho hrábne.
    hezkou třetí adventní neděli Ivo

    OdpovědětVymazat