sobota 22. dubna 2017

Narozeninový týden

je za mnou. Zase jsem o rok starší. Foto pouze ilustrační :)

Narozeninový dort


A tak si tak říkám, jestli já trochu neblbnu. S novou prací, novým kolektivem, dojížděním, učením se. Psala mi známá, co je o tři roky mladší, že taky mění místo. Jde na fakt klidnou ambulanci. Prý už chce mít klid. Tak nějak nevím.
V úterý a ve středu jsem byla na denní. To nezvládnu fakt nic jinýho než tu práci. Jsem to počítala a dvanáctihodinová směna mi se vším všudy sebere 15 hodin času. Když vezmu doporučení o osmihodinovém spánku - ha,ha,ha - tak mi vlastně zbývá hodina času denně. Únava mě doprovází na každém kroku, ale asi je to normální, protože to neříkám jen já.
Ve čtvrtek pak doháním co se dá. Nejdřív doma, na což bych potřebovala asi tak 1000 x víc času. Pravidelná údržba a kontrola mé tělesné schránky se taky nesmí zanedbávat (ještěže někde existují objednací časy, které jsou celkem dodržovány). Rodičovské schůzky jsou další položkou na seznamu. Tentokrát se moc nezdržuju, protože na tento den mám ještě jeden bod. Divadlo.
Ochotníci ze sousedního města. To vám byla paráda, to jsme se pobavili, to jsme se nasmáli. Většina diváků se shodla, že to bylo lepší, než některé profláklé hvězdy z Prahy. A docela dlouhé to bylo. Kdeže bych pak stihla osm hodin spánku.
A do toho jsem ještě stihla udělat něco dobrého od narozenin pro moje nové kolegyňky. Jsou na mne hodné a přijaly mne celkem hezky. Dokonce jsem dostala drobné dárečky k narozeninám.Tak snad nám to vydrží.
V pátek jsem jela zase do práce. Tentokrát si troufám říct, že asi nej sestava. Plán zněl jasně. Začít mě zaškolovat ve stěžejní oblasti mé práce. Představa byla trochu jiná, ale nakonec všechno zlé je pro něco dobré. Plán nevyšel, ale naučila, nebo spíš viděla jsem toho nového spoustu. A kupodivu jsem jela z práce s docela dobrým pocitem.
Dneska dopoledne nakoupit, uvařit a ven... Ven jsem teda nešla. Sníh tady zatím nemáme a snad už mít nebudeme, ale zima je a veliká. To by mi snad ani nevadilo, ale ten vítr, ten mi tedy vadí a strašně moc.
Procházka se tedy odkládá, mám navařeno i na zítra, protože má přijít Maruška a jdu se zase trochu vzdělávat. Ostatní asi počká.

2 komentáře:

  1. Ivo,všechno Nejlepší! A s tou prací, hlavně že z ní Mad dobrý pocit :-)A člověk se učí celý život! Co záda,dobrý?Mě zase dost zlobí,hlavně tento týden:-0A to pravidelne cvicim,jezdím stále 1x týdne k fyzioterapeutce,....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dlouho se chystám ti zase napsat, ale čteš to nahoře jak to se mnou je :) A záda zatím dobrý.

      Vymazat