pondělí 26. června 2017

Tajný výlet

Někdy v zimě se na Slevomatu objevila sleva na bobovou dráhu do Janova. Párkrát jsme tam už byli a líbilo se nám tam. Neváhala jsem a zakoupila. Platnost do 30.6. Tudíž nejvyšší čas poukazy proměnit za skutečnost. Moje představa byla, že nás pojede víc. Počasí, nemoci, práce (služby), školní akce atd. To všechno se podepsalo na tom, že dnešek byl jediným dnem, kdy alespoň Lucka a já jsme mohly odjet.
Nejdřív jsme si vyšláply mravenčí stezkou



 na Královku.



Pokochaly se panoramaty



a typicky Jizerskohorskou zvířenou.



Potom jsme se vrátily do Janova.


Jezdilo se hezky. Zpočátku byl klídek, minimum lidí. Pak dorazila škola v přírodě. Prý 120 dětí.


 Ale i přes ten mumraj to bylo docela pohodové odpoledne. Jízd jsme měly opravdu hodně. V areálu je i restaurace. Něco dobrého jsme si taky daly.
Jediným černým puntíkem byla chvíle, kdy jsem si nedala pozor, podjela mi na hrubém písku noha a když jsem upadla, tak mě zradilo moje bolavé rameno. Výsledkem je sedřené koleno. Ale to nevadí. To spíš píšu pro pobavení. Stalo se to ve chvíli, kdy Lucka na chvíli odešla. A pak nech matku bez dozoru, že.....
Počasí zpočátku vypadalo , že se snad budeme muset vrátit domů, ale nakonec se umoudřilo. Nebylo nijak horko, chvílemi spíš naopak, nezmokly jsme, tak co víc si přát. A omluvenka do školy bude znít rodinné důvody. To je přeci jasný, že jo.

PS: Magnetická rezonace prokázala, že jsem simulant a hypochondr, neb je bez patologického nálezu. A teď babo raď, že. Je fakt, že od oné MR jsou bolesti o trochu mírnější, ale stejně mě to v noci budí. No uvidíme, budeme pátrat dál, kde je chyba. Třeba si rameno dá říct a jak ty bolesti přišly, tak zase zmizí.

Žádné komentáře:

Okomentovat