sobota 9. dubna 2011

Boxeří štěňátka

Zase celou noc foukal vítr, moc jsem toho nenaspala. Ráno jsem myslela, že dnes nezvládnu vůbec nic jak jsem byla unavená. Ale nakonec se docela dařilo. Oběd jsem uvařila, s pomocí prostřední všechno prádlo vyprala, s Viki na cvičáku byla ( dostaly jsme dokonce pochvalu), kytičky do misek na hroby zasázela.
To hlavní však asi byla poslední návštěva u boxeřích štěňátek kamarádky naší nejstarší. Příští týden už půjdou mazlíci postupně do nových domovů, tak jsme se na ně ještě jely
s Luckou podívat.
Fotky asi nepotřebují komentář - boxeří invaze. Jak rychle rostou, můžete porovnat tady.




4 komentáře:

  1. Nádhera... My měli boxerku Cherrynku (byl to velký milovník lidí :-)).

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla kdysi boxerku Jeny...já bych tam nemohla na návštěvu...to bych tutově vezla Holynkám malou boxorku :oD

    OdpovědětVymazat