úterý 12. dubna 2011

Pochmurné počasí,

pochmurná nálada. Dnes jsou tomu čtyři roky, co mi umřela mamka. Nemám dnes chuť ani psát, ani fotit, ani nic....

5 komentářů:

  1. Nedivím se... Tak vzpomínej, zítra bude snad líp... G.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dobře vím jak ti je...já jsem si nedávno uvědomila, že za celou dobu blogování, jsem se o své mamince ani pořádně nezmínila...bolí to a chybí mi moc

    OdpovědětVymazat
  3. Já naštěstí ještě mamku mám, takže nemůžu říct, že vím, jak ti je, ale tuším.... a dovedu si přestavit, že se ti nechce nic. Držím palce, ať je brzo zase líp!

    OdpovědětVymazat
  4. zas bude svítit sluníčko a vzpomínat je třeba, i se slzami..

    OdpovědětVymazat
  5. To chápu. Já nedávno vzpomínala 13 od úmrtí tatínka...asi to nikdy nepřebolí...

    OdpovědětVymazat