pondělí 11. dubna 2011

Srdce na dlani


jsem dostala od Aranelky. Moc si toho vážím, zahřálo mě u srdíčka a tímto jí ho posílám také. Aranelko moc děkuju.

Dále bych ho chtěla věnovat všem, kteří ke mě na blog zavítali. Je moc milé mít zpětnou vazbu a poznat takhle nové virtuální přátele, se kterými někdy dojde i na milá setkání.

Ale i těm, kteří vzkaz nezanechali. I já chodím na některé blogy čerpat energii, pro kousek potěšení a radosti, nakouknout co je nového a jak se jinde vede a pokaždé také nereaguji. A hlavně těm, kteří si prochází nějakou těžkou životní situací, aby se potkávali jen se srdíčkem na dlani.
Třeba Diny
          Matýskovi
          Signora
A mnoho dalších a dalších



7 komentářů:

  1. Ivo, děkuji moc... Zrovna ty si tuto cenu zasloužíš na 100%...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju - zahřálo mě a potěšilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju!! To mě tedy potěšilo... jsme dlužnicí ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. I já se řadím k potěšeným. Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, moc děkuju:-) Já nestíhám dočítat, teď kopíruju odkazy na oblíbené blogy na můj nový a najednou koukám, u tvého srdce je moje jméno:-)Tomu říkám překvapení!

    OdpovědětVymazat