neděle 10. dubna 2011

Zážitek

a ne jeden jsme dnes měli. Ve vedlejší vesnici se konal Velikonoční dobročinný jarmark.
Skvělé počasí si na něj objednali


Pěkně nás přivítali

Zahráli a zatancovali

Domácí zvěř ukázali


Odpoledne jsme se s Luckou (manžel se věnoval práci na zahradě) vypravily na hroby našich blízkých. Měly jsme doma zasázené jarní kytičky a tak jsem jely.
Hrob mých rodičů je ve vesnici, kde bydlí i brácha.Už jsem psala, že na léto čekají rodinu. Včera švagrová básnila do telefonu o tom, jakou chuť má na zmrzlinu. Tak jsme se cestou stavily v obchodě a krabičku jí přivezly. Společně jsme ji snědli ke kafíčku. Lucka si pohrála s neteřinkou a jelo se domů.
Cestou mne napadlo zastavit u potoka, kouknout se na bledule.

Přišly jsme špatnou stranou a když jsme potok obešly uvítal nás nápis:

To nás ale neodradilo. Z dálky máte pocit, že právě napadl sníh

Rozum nad tím zůstává stát

Všude samá bledule






 No a nějak nám toho bylo málo a tak jsme to vzaly domů malou oklikou a zažily nádherný západ slunce.



Citát z jednoho večerníčku : To jsme si dnes zase užili světa !

3 komentáře:

  1. Bledule jsou nádherné!!! To jsem v životě neviděla!

    OdpovědětVymazat
  2. Ani já jsem netušila , co jich tam je. Věděla jsem, že zkraje u potoka rostou, ale co jsme objevily potom nás fakt ohromilo.

    OdpovědětVymazat