pondělí 9. května 2011

73 let


by dnes bylo mé mamince. Zemřela na jaře roku 2007, naprosto nečekaně , vlastně z plného zdraví. Tak, jak jsem tady psala před časem o tátovi, tak i mamka byla hrozně hodná a hlavně pracovitá ženská. Vzhledem k taťkovu onemocnění na ní leckdy byly i mužské práce a to hlavně v posledních letech. Nikdy si nestěžovala. Dělala, co bylo třeba. S láskou se starala nejen o nás - děti, ale dosloužila i svojí mamince. A když se začaly rodit vnučky (bylo jich 6), vždycky si na ně udělala čas. Holky ji milovaly. Kolikrát se stalo, že brečely, že u ní chtějí zůstat navždycky a domů už nikdy. Vždycky pro nás všechny měla vlídné slovo, vždycky na nás měla čas. V důchodu si ještě přibrala domácí práci, aby se " nenudila".
Když zemřela, byla to rána pro nás pro všechny. Nikdo nečekal, že nám odejde tak brzy. Nejhůř to asi nesl táta, měli se s mámou hodně rádi, zemřel za dva a půl roku.
Hrozně se mi po ní stýská a ještě aspoň jednou bych jí chtěla říct :

      VŠECHNO NEJLEPŠÍ MAMI A DĚKUJU ZA VŠECHNO, CO JSI PRO NÁS UDĚLALA.
                                                                 MÁM TĚ MOC RÁDA



2 komentáře:

  1. Teď si tu brečím...Je mi to líto. Takoví hodní lidé by tu měli zůstávat dlouho. Krásné sluníčkové dny...

    OdpovědětVymazat
  2. Ivy,...zase ty naše souhry...rok 2007, stejný prožitek mám i já, ale s tátou, takže co říct? Nic, všechna slova jsou zbytečná, jen čas to trošku ohladí a životem už s tebou půjdou jen vzpomínky a myšlenky na to, co by kdyby. Ze srdce ti rodiče nikdo nevymaže, jejich geny se nám ti občas připomenou a to je ...lidského života běh. Myslím na Tebe, ahojky Radka

    OdpovědětVymazat