středa 24. srpna 2011

Teplo

dneska bylo, ale to asi všem....A já jsem nemusela do práce - hurá!
Dopoledne jsem vyřídila nutné nezbytnosti.
Lucka chtěla k vodě. Ne, že bych jako nešla, ale takovýhle teplo už mi fakt vadí a nedělá mi dobře. Tak jsem spojila hned několik věcí. Potřebovala jsem se jet podívat na Vendulku. Tedy švagrová mě o něco poprosila a cesta vede okolo kamarádky, se kterou jsem se dost dlouho neviděla. Zavolala jsem jí a světe div se, ona na nás právě myslela.
Vše domluveno velmi rychle. Výhodou bylo, že kamarádka má bazén a dceru o kousek starší než je Lucka. Prostě paráda.
Syna kamarádky bazén tedy moc nebere, ale bublifuk ano. 
          




To holky si vodu a sluníčko pěkně užily.
My jsme zatím u kafíčka ve stínu probraly ten poslední rok a všichni byli spokojeni.


V podvečer jsem se přesunula k Vendulce. Tady se ještě Lucka znovu vycachtala, já si užila miminko, probrala se švagrovou vše důležité i nedůležité. Jedinou chmurnou chvilkou bylo, že volal strejda, tetu odvezli do nemocnice. Nějaká slabost, už je jí líp, ale musí zjistit z čeho to bylo.
Domů jsme přijely ve 22 hodin, Lucka usnula už cestou.

2 komentáře:

  1. taky bych ocenila návštěvu, která by si chtěla pochovat miminko :)
    Bublifuk je jistota!!

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, tak já přijedu. Karolku pochovám, Sofince dovezu bublifuk...Jen to mám trochu z ruky :)).

    OdpovědětVymazat