čtvrtek 8. září 2011

Já zapomněla !!!

Předevčírem mi volala maminka Tadeáška, jestli bych dnes chvilku nemohla hlídat. No jasně že mohla a jak ráda.
Pro samé těšení jsem ale zapomněla, že můj drahý, hodný a milovaný muž má dnes narozeniny.
No holt mi to v tom všem chaosu, spěchu, smutku a radosti poprvé za 23 let uniklo. Nějak jsem si to posunula a myslela jsem si, že je má až zítra. Tak jsme se tomu spolu zasmáli a šel so lehnout. Chuděra moje malá. Nejen, že jsem já zapomněla, ale ještě ke všemu se o něj pokouší jakási choroba. Jen doufám, že to není angína.
Jinak jsem dopoledne pobyla v práci a stihla jsem dceři do bytečku objednat elektrospotřebiče.
A pak už jsem spěchala za Tádou.


 Hlídání bylo v pohodě, myslím, že jsme si to užili oba. Táda se na mě smál a komunikoval se mnou, až si z toho ublinknul. Pak mi i usnul. Byl naprosto hodňoučkej a maminka byla po návratu taky spokojená.
Takže pohodička na obou stranách a ráda si to zopakuju.
Všechno nadšení ale kalí dvě zprávy. Jedna je všeobecně známá, a to havárie letadla s hokejisty....A druhá je taky smutná. Tetě se po mrtvičce nedaří nejlíp.
No a tak nakonec jedna trochu veselejší. potkanice se začíná udzravovat.

3 komentáře:

  1. Jo, tyhle miminečka...ty my doma můžem...Pepa by vlastně klidně bral takový dáreček k narozkám ...budou v říjnu ale v okolí žádného malého krasavečka nemáme, tak alespoň víkend s vnučkama 4 a 8 :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Táda vypadá spokojeně:-) Doufám, že se muži i tetě daří líp, ty narozky oslavíte jindy:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je náádhernej..já chci taky hlídat mrńouska.

    OdpovědětVymazat