pátek 9. září 2011

U Vendulky

Ráno v 8 hodin volala prostřední. Není jí dobře, asi má chycené dutiny (už to měla, sama pozná co a jak). Takže jsem zařídila ATB, až se zítra vrátí, nemusíme shánět pohotovost
v 50km vzdáleném městě.
I když to asi nikdy číst nebude, přesto moc děkuju paní doktorko z ORL.
Odpoledne nezbytné nákupy. Chtěla jsem si koupit nové kalhoty, ale smůla. Většina střihů jsou zúžené nohavice a do toho moje "krásná" baculatá stehna a lýtka nenarvu. Grrr. Ano, nějaké to kilo navíc mám, to vím, ale copak je problém ponechat i jiné střihy,
než ten děs na který jsem dnes narazila??
Lucka šla ze školy sama. Byla u nás nejstarší, zkontrolovat, jestli se potkanice lepší.
A jo, je to lepší.
Navečer jsme se jely s Luckou kouknout na Vendulku. Pořád jí trochu tečou očička,
tak jsme jí vezly nějaké kapičky. Dokonce jsem dnes viděla všechny své neteře.

Vendulka


 a několik sudiček. Na kvalitu nekoukejte, je to focené jen při malé lampičce. Jde o složení.


Zleva do prava: Lucka, moje maličkost, Nika, bráchova nejstarší drží Vendy, jeho nejmladší ( rozdíl 23 let ), švagrová a Zuzka. Ještě tam chybí poslední neteř Pája, ale ta musela odejít.
Nikča s Pájou mají jinou maminku než Zuzka s Vendy (to pro ty zvědavé...).
Domů jsme dorazily dost pozdě.
Taťka i přes to, že mu ještě není nejlíp, byl pracovat v bytečku.

1 komentář: