pátek 25. listopadu 2011

Další vítání

občánků měla v plánu na dnešní odpoledne Lucka. Dopolední práce byla zrovna tak vyčerpávájící jao ta středeční. Jen s tím rozdílem, že to bylo kratší. Stejně jsem tam byla o dost dýl, abych měla vše OK.
Měli jsme tam jednu skoro 3letou slečnu. Šikulku šikovnou. Když mi její mamča sdělila porodní váhu, tak jsem padla do kolen. 560g , ano opravdu měla při narození 0,5 kg. No nechtěla jsem věřit !
Vítání občánků se dle Lucky i paní učitelky vyvedlo k všestranné spokojenosti.
A odpoledne jsme strávili v poklidu doma.

39/365 Z čeho jsem dnes měla radost, či co mne potěšilo
- jedna paní nám přinesla vlastnoručně upletené ponožky
- taťka doobložil kuchyň v bytečku
- šéf byl unavenej, ale ne protivnej a i při tom návalu klientů jsme se spolu zasmáli
  ( a to je myslím v dnešní divné době víc než dost )

Žádné komentáře:

Okomentovat