čtvrtek 24. listopadu 2011

Třídní schůzky

Když jsme se v loňském školním roce loučili s " naší " paní učitelkou, tak jsme se všichni obávali, co bude v tom letošním. Dneska nám došlo, že naše obavy byly docela přehnané.
Paní učitelka je úplně jiná ( pěknej metr), ale vlastně jsme slyšeli jen skoro samou chválu.


38/365 Z čeho jsem dnes měla radost, či co mne potěšilo
- Barča se nám vrátila z dovolené v pořádku a už zase holka zlatá maká, chuděra .
  Z teplíčka do téhle sloty...
- jeden problém v mimoškolních aktivitách, co mi ležel v žaludku,
  se zdá byl objasněn a vysvětlen
- ze zakřiknuté Lucky se prý stává čertíček,
  aspoň o přestávkách ( no jen aby si příště paní učitelka nestěžovala na ďábla )
- pořád chodím ráda na rodičák
- Viki dnes poprvé válela sudy

1 komentář:

  1. I já chodím ráda na třídní schůzky..můj jediný volný den, tedy 3 hodinky.

    OdpovědětVymazat