čtvrtek 15. prosince 2011

Vánoční koncert

Malý, třídní, vánočně i nevánočně laděný koncertík uspořádala paní učitelka, ke které chodí Lucka na klavír. Dala prostor všem dětem, které k ní docházejí, Lucka si zahrála i na flétnu.
Paní učitelka je v tomhle skvělá. Už jsem tu o ní jednou psala.
Takové příjemné předvánoční zklidnění a údiv nad tím, co ty naše děti všechno dokáží.



Odpoledne jsme ještě zvládly konečně devítiletou prohlídku ( nějak jsme se tehdy zapomněly dostavit). Ač mám pořád pocit, že Lucka je hubená, tak dle nějakých tabulek je naprosto v průměru. Paní doktorka ( taky fajn osoba) ji uznala zdravou, schopnou, bez vady.
Po včerejší poznámce dnes máme mimořádný úkol.
No schopná tedy opravdu začíná být :).

2 komentáře:

  1. super zprávy, ne? :-)
    Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  2. No, malá rozhodně není, tohle tričko co má na sobě jsem já nosila v 9. třídě,možná dokonce v prváku :D Alespoň pokud dobře vidím. Škoda, že jsem se tam nemohla jít podívat, ale dlouhý den v práci je dlouhý den v práci... Janička.

    OdpovědětVymazat