středa 15. února 2012

76 let

by dnes oslavil můj taťka. Bohužel tomu tak není. Stýská se mi, ale život jde dál.
Ráno nás tu čekalo pěkné sněhové nadělení. Mužíček musel před odjezdem do práce frézovat, aby vyjel. Když jsem jela já, jakoby ani nic neudělal. Proházela jsem lopatou kritická místa a zkusila to. Vyšlo to. Jenže jsme zapomněly s Luckou doma jednu důležitou tašku. Takže trocha adrenalinu a další kolečko  po zasněžených silnicích. Paráda.
V práci dnes doslova nuda. Sníh zaskočil i klienty a dorazili jen ti nejodvážnější. Takže klídek.
Prostřední vezl domů kamarád a zapadl u nás, ale všechno dobře dopadlo.
Navečer jsme měli lístky do kina  a přidala se k nám i nejstarší. To bylo moc fajn.
A chumelí a chumelí. Uvidíme, jak to bude ráno vypadat.
PS: A. se nelepší, ale vložil se do toho můj šéf, tak se snad něco pohne.

1 komentář:

  1. Kolečko po zasněžených silnicích nezávidím, bojím se jezdit po sněhu. Můj táta BY měl za měsíc 60. :-(

    OdpovědětVymazat