úterý 14. února 2012

Nakonec to byl

hezký den. Původně jsme měli s manželem v plánu dovolenou a běžky. Po včerejším sledování on-line kamer z míst kam jsme chtěli vyrazit jsme se rozhodli, že se zůstává doma. Tedy manžel do práce, já doma s náhradním programem.
Ten mi nejdříve narušila prostřední. Potřebovala by dovézt za kamarádem do nemocnice. Myslela jsem, že ji tam odvezu a jedu si po svých, ale ne. Prý pojď se mnou, A. bude rád. Víte, jaká to je pocta.... Tak jsem šla, bylo to fajn. Jen A. není moc fajn. No snad odhalí, co mu je a bude líp.
Dalším narušitelem byla nejstarší. Kafe by si u nás ráda dala. No to my byli taky rádi. A bylo nejen kafe, ale i večeře. A jako bonus mám konečně obarvenou hlavu.
A i když počasí v cíli naší původně plánované cesty bylo nakonec docela dobré, tak já byla ráda, že jsem doma. Spoustu hezkého jsem toho stihla s těma svýma pokladama :).

Žádné komentáře:

Okomentovat