středa 28. března 2012

Docela rušno

dnes bylo. Pravidelní čtenáři již vědí, že středa je pro mne nejnáročnější pracovní den.
Ne, že by tomu dnes bylo jinak...Ale očekávala jsem to i horší.
Potěšením bylo, že se mezi klienty objevil dávný přítel. Dokonce nám bylo dopřáno prohodit pár slov.
Po pracovním procesu byl v plánu Lucčin malý jarní koncert. O tom už jsem taky psala. Na klavír má Lucka skvělou paní učitelku, která pořádá několikrát do roka malé třídní koncerty. Sejdou se všichni její žáci, jejich rodiče, příbuzní...Každé dítko, dokonce i ty silně pubertální předvedou, co už umí. Moc hezká záležitost...Dokonce je paní učitelka tak milá, že Lucce dopřává jednu skladbu na flétnu...


 Hrálo se čtyřručně


Hrála Lucka sama


 Po koncertě jsem vyměnila nejmladší dceru za nejstarší, která dnes pracovala do šesti odpoledne. Zašly jsme spolu na palačinku a vínko. A potom už honem do divadla na více než skvělou Elišku Balzerovou. Dlouho jsem se tak nepobavila...
A nejen já. Několika minutový aplaus stojícího sálu na závěr představení říkal vše...
Vřele doporučuji !

4 komentáře:

  1. Lucka je děsně šikovná. Protože se pomalu začínají blížit přijímačky do hudebky, řešíme s Klárkou, jak dál. Jestli pokračovat s flétnou, na kterou začala letos ve škole a která ji jde a baví, nebo jestli zkusit znovu zkoušky na klavír, po kterém Klárka děsně touží. Já se přikláním k flétně /i z prostorových důvodů/, Klárka by nejraději oboje. Uvidíme, jak to rozlouskneme.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo to tedy musel být moc krásný den...srdce kulturožrouta plesá :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo,
    máte moc šikovnou dcerku :-)
    Je vidět , jak se na hru soustředí !
    Já jsem na zpěv i nástroje úplně mimo, dokonce zpívám falešně , ale o to raději ;-)
    Připomněla jste mi hru Můj báječný rozvod s E. Balzarovou, viděla jsem jí vloni na maličké obrazovce na ČT 2 a skvěle jsem se bavila / ač také rozvedená /
    Mějte krásné dny !

    OdpovědětVymazat